موسسه تـــام مجری باشگاه خدمات مشتریان

موسسه توسعه گران آگاهی محور؛ ارائه دهنده خدمات باشگاههای نظام مهندسی ساختمان کشور، نظام مهندسی معدن کشور، نظام روانشناسی ،نظام مهندسی کشاورزی و خانه هنرمندان می باشد.

شروع همکاری
image
image
image
image
image

به وبسایت ما خوش آمدید

شرکت ها برای حفظ ارتباط با مشتریان خود و سازمان ها برای ایجاد حس رضایت از همراهی بیشتر برای اعضا خود حاضرند بخشی از درآمد خود را در این راه هزینه کنند . این ایجاد ارتباط و حس رضایت می تواند به روش های گوناگونی صورت گیرد که یکی از آنها و شاید بهترینشان همین باشگاه مشتریان و به اصطلاح دیگر کلوپ مشتریان می باشد.

باشگاه مشتریان می تواند تاثیر بسیاری در حفظ مشتریان کنونی و ایجاد حس وفاداری در آنها ، جذب مشتری و عضو جدید و همچنین ایجاد رضایت از همراهی با سازمان مورد نظر برای اعضا فراهم آورد. .

یافتن بهترین پیشنهاد

هدف ما از بدو تاسیس تا کنون، فراهم نمودن امکان بهره مندی اعضا و خانواده هایشان از خدمات با کیفیت و متنوع تعیین شده است. اعتماد و رضایت اعضا از گذشته تا به امروز، حاصل گام برداشتن در همین مسیر است

صرفه جویی در هزینه

چطور می توانیم بدون اینکه به کیفیت زندگی مان لطمه وارد کنیم، در هزینه صرفه جویی کنیم؟ با استفاده از تخفیف باشگاه شما مبلغ قابل توجهی پول پس انداز می کنید و از خرید مقرون به صرفه خود لذت می برید.

استفاده بهینه از زمان

شامل مجموعه ای ازمتنوع ترین ، بهترین و با کیفیت ترین خدمات که با توجه به نیاز های روزمره شما در این جا فراهم شده است این امکان را به شما خواهد داد تا در زمانی بسیار کم به آنچه که هدفتان است برسید .

about-img

برخی از اهداف باشگاه مشتریان

  • حفظ مشتری کنونی و ایجاد وفاداری در آنها
  • افزایش تعامل و ارتباط با کاربران و مشتریان
  • جذب مشتری جدید و حفظ آنها
  • کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی
  • معرفی برند به سایر دوستان همکاران توسط مشتری
  • دستیابی به آمارهای مفید مدیریتی
  • اطلاع رسانی های بموقع از طریق باشگاه
  • فرهنگ سازی و آموزش های مربوطه به اعضای باشگاه
  • ذخیره سازی اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده از مشتریان و همکاران و نمایندگان
image
image
image
image

خدمات ما

هدف ما در موسسه تام از بدو تاسیس آن، فراهم نمودن امکان بهره مندی اعضا و خانواده محترم آنها از خدمات با کیفیت و متنوع تعیین شده است. کسب اعتماد و رضایت اعضا از گذشته تا به امروز، حاصل گام برداشتن در همین مسیر است.

راه اندازی باشگاه خدماتی

باشگاه مشتریان تاثیر بسیاری در حفظ و جذب مشتریان و ایجاد رضایت از سازمان را دارد.

1

خدمات تفریحی رفاهی

معرفی باشگاه های ورزشی و استخر های مجهز با تخفیف های ویژه جهت استفاده اعضا .

2

خدمات آموزشی

عقد قرارداد با موسسات آموزشی معتبر کشور و ارائه خدمات آنها با شرایط ویژه به اعضای باشگاه

3

پشتیبانی

یکی از ملزومات اساسی و بنیادی هر سیستم ارتباطی، پشتیبانی قوی آن می باشد.

4

طراحی سایت

با طراحی سایت بر اساس نیاز و سلقیه شما بر پایه برترین تکنولوژی ها، از رقیبان خود بالاتر باشید.

5

طراحی اپلیکیشن

طراحی موبایل اپیکیشن باعث رشد بهتر سایت شده و به طور مستقیم در افزایش فروش موئثر است.

6

تبلیغات پیامکی

امکاناتی برای شما فراهم می کند که با می توانید ارسال پیامک انبوه به تمام شهر های ایران انجام دهید

7

سئو

بهره بردن از آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل، در کنار استفاده از شیوه های ارگانیک سئوی داخلی و خارجی

8
vector
features
موارد مهم در وفادار سازی مشتریان و اعضا
  • ارائه تخفیف های خاص
  • تماس با مشتری بصورت مداوم
  • درنظر گرفتن امتیازات مالی
  • تماس برای حل مشکلات مشتری
  • ارائه اطلاعاتی برای بهبود کسب و کار مشتری
  • دریافت نظرات انتقادات پیشنهادات در مورد محصولات و خدمات شرکت
  • فرستادن پیام و یا کارت تبریک برای مناسبت های ویژه
image
image
image

تماس با ما

تام ، ارائه دهنده و راه اندازی سیستم خدمات باشگاه مشتریان برای سازمان های دولتی و خصوصی تبلیغات و طراحی وب سایت و بهینه سازی آن

آیا آماده همکاری با ما هستید؟

همین حالا تماس بگیرید
image
image
image